TORPG - Text Online Role Play Game


    Hrateľné rasy

    Share
    avatar
    Osud
    Posol
    Posol

    Počet príspevkov : 134
    Join date : 14.09.2014
    Bydlisko : Alagaëzia

    Hrateľné rasy

    Odoslať pre Osud za 22.10.14 14:49

    Na Dračej Skale môžete hrať za tieto rasy:

    Ľudia


    Ľudská rasa je najrozšírenejšou v celej Alagaëzii. Ľudia sem prišli asi 1000-1500 rokmi na lodiach. Najskôr sa usídlili na severe a v údolí Palancar, no napokon osídlili celú Alagaëziu. Niektorí z nich dokázali čarovať, no ani jeden z nich nebol tak dobrý ako priemerný elf.
    Táto rasa používa všeobecný, teda ľudský jazyk.
    Ľudia môžu byť vysokí či malí, chudí alebo tuční. Môžu mať kučeravé či rovné vlasy vo farebnej škále od zlatistej blond až po havraniu čiernu. Ich pleť môže byť bledá ako stena alebo tmavá ako tá najtmavšia čokoláda. Oči majú farebnú škálu od svetlej modrej, cez jarnú zeleň až k tmavohnedej či čiernej.
    Sú to zruční poľnohospodári a zväčša neskúsení v mágii. Je tu najmenšia pravdepodobnosť, že sa bez draka naučia čarovať. Človek s nadaním pre mágiu môže byť jeden z tisícich a ani ten na svoj talent nemusí prísť. Väčšina ľudí je v tejto dobe negramotných.  Tí, ktorí vedia čítať a písať majú veľkú pravdepodobnosť, že sa usadia niekde vo vyššej spoločnosti alebo zarobia viac peňazí.
    Ľudia starnú ako ľudia, no v tejto dobe (stredoveku) sa ľudia málokedy dožili šesťdesiatky.
                Vyskytujú sa vo všetkých ľudských mestách.
    Nároky na kartu: Nízke
     
    Elfovia


    Sú pyšní, mocní a veľmi dobrí v čarovaní. Elfovia prišli do Alagaëzie cez more rovnako ako ľudia. V dobe, kedy sa objavili, tu už sídlili draci. Elfovia si mysleli, že sú rovnakí ako ostatné zvieratá a preto môžu byť zabíjaní a lovaní. Tak boli draci zabíjaní akoby boli obyčajná lesná zver. Tí sa cítili potupene a keď zistili, že im mladí elfovia zabili mláďa, začali krviprelievanie a napadli elfov. Začala sa dlhá, krvavá vojna medzi elfmi a drakmi. Vojna trvala dlhých päť rokov a pokračovala by aj naďalej, keby mladý elf menom Eragon nenašiel dračie vajce. Keď sa z neho vyliahol drak, pomenoval ho Bid’Darm. Keď drak trochu povyrástol, odleteli spolu k elfom a drakom a dohodli mier. Aby zaistili, že už nevypukne žiadna takáto vojna, obidve rasy sa dohodli a vytvorili rád Dračích Jazdcov.
             Elfovia sú tiež známy ako ‚krásny národ‘, pretože sú krajší než akákoľvek iná rasa, sú nesmrteľní a čarujú lepšie ako hocikto iný. Najslabší elf môže ľahko poraziť človeka, či už v šerme, alebo niečom inom. Iba Jazdci sa im môžu svojou silou a mocou vyrovnať, ale iba ak dokončili základný výcvik.
             Žijú prevažne v lesoch Du Weldenvarden, no keď sa skončila Galbatorixova krutovláda, začali sa presídľovať aj do väčších ľudských miest. Ich hlavným mestom je Ellesméra a panuje im kráľovná Arya so svojim drakom Fírnenom. Presná poloha mesta však nie je známa, pretože elfovia si svoje záležitosti veľmi dobre strážia. Rovnako ako aj svoje znalosti, ktoré bez vysokej dôvery nikomu neodovzdajú.
             Elfská mágia je zakorenená v ich lesoch a tak je plný kúziel a magických stvorení. V skutočnosti elfovia svojmu lesu spievajú v starodávnom jazyku, čo spôsobuje, že sa každým rokom stáva silnejším.
             Elfovia nejedia mäso žiadneho zvieraťa s výnimkou najhorších podmienok. Je to kvôli ich silnému zžitiu s okolným svetom. Kedysi to tak robila aj väčšina Jazdcov, keď sa zižili s prírodou.
             Aj keď žijú veľmi dlho, majú veľmi málo detí. Dieťa je najväčším vyjadrením dôvery. Výchova sa pokladá za najdôležitejšiu povinnosť za celý život, ak dostanú šancu.
             Vďaka večnému životu sa neriadia rovnakými manželskými pravidlami ako ľudia. Elfovia spolu bývajú tak dlho ako ich to teší, no aj tak však dieťa ostáva požehnaním.
             Keďže si môžu všetko zaobstarať pomocou mágie, nemusia nič pestovať ani vyrábať. Tým pádom môžu všetky sily venovať tomu, čomu chcú. Následne vznikajú veľkolepé diela. Elfovia nevyznávajú žiadne náboženstvo a veria skôr prírodným zákon.
                Elfovia môžu svoj vzhľad pozmeniť mágiou, no nedá sa to vrátiť späť. Každý, kto príjme takéto rozhodnutie, nad ním musí poriadne premýšľať a zvážiť všetky následky. Svoj vzhľad týmto trikom vylepšujú o zvieracie prvky, ktoré im dodávajú napríklad aj lepší čuch či sluch.
    Nároky na kartu: Vysoké

    Poloelfovia


    Všeobecne: Táto rasa vznikla zmiešaním človeka a elfa a je to najmenej početná rasa. Používajú buď všeobecný, alebo staroveký jazyk, ba dokonca môžu používať oba.
    Vzhľad: Poloelfovia môžu mať podobu človeka, ale aj elfa. Môže sa to pomiešať a podobne. Deti pozmenených elfov sa nebudú podobať na zvieratá. Je dosť pravdepodobné, že sa skôr budú podobať na človeka, ale nie je to vždy pravda.
    Schopnosti: Zo strany elfov sú dobre vychovaní a vedia písať, čítať aj počítať. S mágiou to je však trocha ťažšie, 3 štvrtiny tejto rasy nedokáže čarovať, pokiaľ nie je vychovávaná v rodisku elfov (lese Du Weldenvarden).
    Stárnutie: Bohužiaľ nie su takmer nesmrteľní ako elfovia, ale dožijú sa toho viac ako ľudia.
    0-10 – veľmi mladý, 10-16 – mladý, 16-60 – dospelý, 60-90 – starší dospelý, 90- viac – starý (môžu sa dožiť max. 130 rokov)
    Výskyt: Vyskytujú sa všade tam kde ľudia a elfovia a svoju identitu najskôr tajili
    Nároky na kartu: Privysoké

    Trpaslíci

             Trpaslíci boli silným a mocným národom, ktorý vládol Alagaëzii z Farthen Dûr osemtisíc rokov pred tým, než sa v nej objavili ľudia či elfovia. Sú nebojácnymi a silnými bojovníkmi.
             Prvý kráľ, Korgan, žil ešte v dobách, kedy sa objavil v Alagaëzii prvý jazdec. Nasledovalo ďalších štyridsaťdva. Posledným bol Hrothgar a novým, 43. kráľom trpaslíkov, sa stal Orik.
             Trpaslíci sú rozdelení do trinástich klanov a každý z nich má svojho vlastného vodcu. Tieto klany sa od seba veľmi odlišujú svojimi zvykmi a rituálmi.
             Draci tento národ utlačovali, kradli im poklady a jedli ich dobytok. Za celú históriu sa ani jeden z nich nestal Dračím Jazdcom a tak zavládlo medzi ľuďmi, trpaslíkmi a elfami napätie.
             Klany:
    1.    Dûrgrimst Ingeitum - kováči
    2.    Dûrgrimst Ragni Hefthyn – strážci rieky Âz Ragni
    3.    Dûrgrimst Ebardac - výzkumníci
    4.    Dûrgrimst Quan – kňazi starajúci sa o zlato
    5.    Dûrgrimst Feldûnost – starajú sa o Feldûnov*
    6.    Dûrgrimst Nagra – zasvätenci Nagrám**
    7.    Dûrgrimst Vrenshrrgn*** – vojnový klan, tzv. Vojnoví vlci
    8.    Dûrgrimst Ledwonnû – výrobcovia šperkov
    9.    Dûrgrimst Gedthrall – kamenári
    10. Dûrgrimst Knurlcarathn – kamenári   
    11. Dûrgrimst Fanghur – zasvätenci Fanghurom****
    12. Dûrgrimst Urzhad – zavätenci Urzhadom
    13. Dûrgrimst Az Sweldn rak Anhûin – „Slzy Anhuin“, Anhuin – bývalá vodkyňa zavraždená Jazdcami a jeho členovia sú zaprisahaní pomstou, chcú vyvraždiť všetkých jazdcov
    *zvieratá podobné kozám a kamzíkom
    **zvieratá podobné prerasteným divokým prasatám
    ***zvieratá podobné vlkom
    ****zvieratá/tvory podobajúce sa na prerastené hady s netopierymi krídlami
    *****horské medvede
    Nároky na kartu: Stredné        

    Urgalovia
    Uragalovia boli považovaní za ohavné divoké zvieratá so zvrátenou povahou. Živia sa lovom a bývajú neľutostní a krutí. Líšia sa výškou aj vzhľadom.
             Podobajú sa ľuďom s ohnutými nohami a mohutnými zvieracími pažami, ktoré vedeli len drtiť a ničiť. Nad malými ušami im vyrastá pár skrútených rohov. Jedným zo známych druhov sú Kullovia. Svojou výškou môžu konkurovať malému obrovi, ruky a nohy sa podobajú kmeňom stromov.
             Ich prirodzenosťou je súperenie medzi klanmi, no ak musia, vedia sa donútiť spolupracovať.
             Uragalovia získali právo stať sa Jazdcom v ten istý moment ako trpaslíci.
    Nároky na kartu: Stredné



    Mačkolaci
    Mačkolaci sú napol ľudia a napol mačky. Dokážu sa medzi oboma podobami premieňať. Neznalý človek si ich môže ľahko pomýliť s veľkou mačkou a pokiaľ sami nechcú, svoju pravú podobu ani povahu nikomu nevyjavia. V ľudskej podobe pripomínajú ľudí s mačacími rysmi. Majú radi slobodu, ale v boji proti Galbatorixovi aj tak pomohli elfom, ľuďom a trpaslíkom.
    Ich prenikavé oči vás donútia porozmýšľať, či náhodou nevie čítať myšlienky a nevidí vám až na dno duše. Mačkolak má mať čarodejnú moc. Buď sprevádza na ceste nejakú čarodejnicu či čarodejníka, alebo sa zdržiava nevedno kde a objavuje sa presne v pravej chvíli.
             Mačkolaci sa nemôžu stať Dračími Jazdcami a preto je táto rasa odporúčaná pre vašu prípadnú tretiu postavu.
    Nároky na kartu: Nízke



    Ra´zaci
    Momentálne nie je k dispozícii


      Práve je 21.09.17 16:06